Skautų būrelis
AMŽIUS 11-14 metų (5 – 8 kl.)
Būrelio tikslas yra per skautiškų ir pilietinių gebėjimų ugdymą formuoti pilietišką asmenybę, sugebančią būti lyderiu, aktyviu visuomenės nariu, atsakingai veikti bendruomenėje, išgyventi gamtoje. Šio būrelio programa yra paremta pasaulinio skautų judėjimo organizacijos patvirtintu „skautiškuoju deimantu“, kurį sudaro mokymasis veikiant, mažų grupių sistema, gamtos pažinimas ir veikla joje, vadovo pavyzdys, asmeninio pažangumo sistema, įžodis ir priesakai, simbolika. Dalyvių pagrindinė veikla – žygiai, išvykos, mokomieji užsiėmimai (skautoramos), mokymasis per žaidimus, stovyklos ir kitos veiklos gamtoje, stovyklavimo bei išgyvenimo gamtoje įgūdžių formavimas ir skautiškų vertybių bei pilietiškumo ugdymas.
VADOVĖ Eglė BUDRYTĖ- VILBIKĖ
AMŽIUS 11 -14 metų
Mokiniai įgis mokslinio mąstymo ir tyrimo gebėjimų. Išmoks planuoti, atlikti stebėjimus, analizuoti gautus rezultatus, daryti išvadas. Būrelyje vaikai plačiau susipažins su Lietuvos flora ir fauna, retais ir nykstančiais augalais bei gyvūnais, gamtosaugos pagrindais. Atliks įvarius stebėjimus, herbarizuos augalus. Dalyvaus įvairiuose renginiuose, teminėse ekskursijose.
VADOVĖ Aira LAŽAUNINKIENĖ
Vizualiųjų menų būrelis
Amžius: 14 – 19 metų (9 -12 kl.)
Būrelio programa siekiama, kad mokiniai ugdytųsi estetinę nuovoką ir meno raiškos gebėjimus, dvasiškai augtų ir įgytų kultūrinės kompetencijos pagrindus. Skatinamas mokinių kūrybinis mąstymas, individualumo paieškos, plėtojamas meno kalbos priemonių pažinimas bei jų taikymo gebėjimai; ugdomas vaizdo apdorojimo kompiuterinėmis technologijomis išmanymas bei gebėjimas analizuoti ir kritiškai vertinti vizualųjį meną. Čia mokiniai susipažins su įvairiais idėjų kūrimo ir taikymo būdais, kuriuos naudos praktinėje veikloje. Dalyvaus kultūriniuose renginiuose bei šventėse.
Vadovas Andrius Birštonas
AMŽIUS 14-19 metų (9 – 12 kl.)
Studijos programa yra skiriama mokinių vokalo lavinimui, naudojant įvairias pratybų formas: muzikinė klausa, vokalinė technika, judesys, muzikinis skonis ir artistiškumas.
VADOVĖ Edita LINKEVIČIENĖ
AMŽIUS 7–14 metų.
Studijos programa skirta vaikams mokytis įvairių tapybos būdų ir technikų, tapomų objektų įvairove, spalvos ir potėpio svarba. Mokiniai ugdomi nebijoti kuriant improvizuoti, padėti atrasti kūrybos džiaugsmą. Čia susipažįstama su tapybos ant šilko technika, piešimo ant šilko subtilumu ir lengvumu, kuriami atvirukai, paveikslėliai, vitražai, skarelės. O improvizuodami mokysis, jog tapyba yra atpalaiduojantis, užburiantis, kūrybiškas užsiėmimas.
VADOVĖ Vaida PLAUŠINIENĖ
AMŽIUS 7-19 metų
Linksma kūrybinė veikla, kurios metu moksleiviai įgaus pasitikėjimo savimi, išmoks matyti, girdėti ir jausti kitus, bei susipažins su teatro menu. Su paruoštomis vaidybinėmis improvizacijomis turės galimybę dalyvauti miesto ir šalies renginiuose.
VADOVĖ Ilona VILTRAKIENĖ
Anglų kalbos žiniukų lyga (AKŽL)
AMŽIUS 7-11 metų (1 – 4 kl.)
Būrelio programa skirta žingeidiems bei orientuotiems į pažangą mokiniams, kuriems anglų kalba ne tik privaloma disciplina, bet ir bekraštės ateities galimybių erdvės, kultūrinės bei istorinės vertybės, neaprėpiamas idiomų ir frazeologizmų pasaulis. Ji skirta jaunam žmogui, vertinančiam, gerbiančiam ir mylinčiam anglų kalbą bei trokštančiam patobulinti savo klausymo bei kalbėjimo įgūdžius, norinčiam įgyti gebėjimą skaityti ir analizuoti, geidžiančiam praplėsti savo akiratį ir kuo daugiau sužinoti apie Jungtinę Karalystę, jos istoriją, kultūrą bei nūdienos aktualijas, taip pat ir kitas angliškai kalbančias šalis. Vykdydami veiklas mokiniai gerins savo asmenines, socialines, iniciatyvumo ir kūrybingumo bei komunikavimo kompetencijas.
VADOVĖ Irada MILTINIENĖ
Šokio raiškos studija „VYŽELĖ“
„ŠOKIO RAIŠKOS STUDIJOS „VYŽELĖ“ (JAUNUČIAI):
AMŽIUS 7 -11 metų (1 – 4 kl.)
„ŠOKIO RAIŠKOS STUDIJOS „VYŽELĖ“ (JAUNUOLIAI):
AMŽIUS 11 -14 metų (5 – 8 kl.)
„ŠOKIO RAIŠKOS STUDIJOS „VYŽELĖ“ (MERGAITĖS):
AMŽIUS 11 -14 metų (5 – 8 kl.)
PROGRAMŲ APRAŠYMAS
„Vyželės“ šokių studijos grupių veiklos programos skirtos vaikams, siekiant ugdyti ir puoselėti liaudiško šokio tradicijas, etninį paveldą ir tautinį identitetą. Šokio, kaip saviraiškos ir bendravimo priemone atskleisti ir plėtoti vaiko kūrybinius gebėjimus. Programų metu tenkinamas natūralus poreikis judėti, ugdomas sąmoningas ir harmoningas kūno judesys, tenkinami saviraiškos poreikiai. Ugdoma kūrybiška, emocinga, aktyvi, sugebanti kurti ir džiaugtis, galinti išreikšti savo gebėjimus, tikrąsias vertybes asmenybė. Programų metu sudaromos galimybės kiekvienam vaikui įgyti bendrąją šokio raiškos patirtį, ugdomi gebėjimai gautas žinias ir patirtį pritaikyti socialinėje aplinkoje.
VADOVĖ Sonata JANKIENĖ
Šiuolaikinio šokio studija
„ŠIUOLAIKINIO ŠOKIO STUDIJA“ (PAGRINDAI):
AMŽIUS 11-14 metų (5 – 8 kl.)
„ŠIUOLAIKINIO ŠOKIO STUDIJA“ (PAŽENGUSIEMS):
AMŽIUS 15-19 metų (9 – 12 kl.)
PROGRAMŲ APRAŠYMAS
„Šokis – tai mūsų gyvenimas, kuriame kūnu pasakome tai, ko negalime pasakyti žodžiais” – su tokia mintimi gyvena kiekvienas šokėjas, šokantis „Šiuolaikinio šokio studijoje“. Jausmų ir emocijų išreiškimą kūno judesiais, asmeninį tobulėjimą, saviraišką, skirtingo pobūdžio šokių derinius, komunikacijos sritį, pagalbą vienas kitam ir bendrąsias šokėjo kompetencijas ugdo ir lavina 6 – 19 metų amžiaus vaikai ir jaunimas. Šiuolaikinio šokio studijos šokėjai susipažįsta su Show Dance, Free Dance, Pop Dance, Contemporary Dance šokių stiliais, kurie kiekviename šokėjo kūne atsiskleidžia individualiai ir skirtingai pagal asmeninę patirtį ir vidinio pasaulio išgyvenimus. Šokdami „Šiuolaikinio šokio studijoje“ mokiniai susipažins su šokių pasauliu, lavins kūno plastiškumą, įgis žinių ir realizuos, kaip šokių raiškos priemonėmis perduoti nuotaikas ir šokio istoriją auditorijai, įsigilins į asmenines vertybes, dalyvaus aukšto lygio konkursuose, kurie leis plėsti šokių patirtį, taip pat lavins mokėjimo mokytis, komunikavimo, pažinimo, socialines, asmenines ir kūrybines kompetencijas.
VADOVĖ Eglė KAMINSKIENĖ