Birželio 24d.

Print Friendly, PDF & Email

Ryte visi atsikėlėme užmiegotomis akutėmis, tačiau pasiruošę naujiems įspūdžiams. Pavalgę gardžius ir sočius pusryčius, susirinkome konferencijų salėje. Ten žaidėme įdomius žaidimus, kurie padėjo mums suprasti kas yra diskriminacija ir kaip jaučiasi diskriminuotas žmogus. Taip pat turėjome įdomų ir naudingą užsiėmimą – kiekvienas turėjome parašyti 10 savo gerųjų savybių ir jas užsiklijuoti kur tik norime, o vėliau užrašę tiek pat gerųjų savybių turėjome jas užklijuoti ant savo draugų. Šio užsimėmimo taip pat sukūrėme Lietuvos ir Lenkijos valstybių pilietį Jans Joną – tokį vardą davėme Joninių proga, nes ir pas mus ir pas juos ši šventė yra labai svarbi. Šiam žmogučiui suklijavome visas geras savybes, kurias buvome užklijavę vieni ant kitų. Jans Jonas tapo simboliu projekto metu užsimezgusios gražios draugystės tarp Lietuvos ir Lenkijos jaunuolių.

Pavalgę sočius pietus susiruošėme į žygį.. Ėjome Olecko miesto ežero pakraščiu, pakilome ant gražaus kalno, nuo kurio matėsi visas ežeras ir miestelio panorama. Ten pasidarėme gražių nuotraukų ir pasigrožėjome nuostabia gamta. Vėliau apsilankėme prie senosios Olecko bažnyčios, prie kurios pamatėme kryžių, kuris kažkada buvo pasruvęs krauju. Apie šį keistą ir neįtikėtiną reiškinį mums papasakojo pats tai matęs vadovas Zbigniewas. Aplankę bažnyčią turėjome šiek tiek laisvo laiko. Kas norėjo pailsėti ir gulėjo savo kambariuose, kas vaikščiojo ežero pakrante, o kas lakstė po parduotuves.

Kai visi jau susirinko į viešbutį, vėl turėjome galimybę smagiai praleisti laiką baseinuose. Ten smagiai pasišnekučiavome sėdėdami džekuzėje, kurioje nugaras maloniai kuteno burbuliukai. Kitiems norėjosi dūkti vandenyje ar tiesiog ramiai pasėdėti pirtyje. Maudytis buvo labai smagu, tik daugelis buvo labai susimastę apie tai, jog projektas jau baigiasi.

Po maudynių susėdome prie vakarienės stalo, o pavakarieniavę visi susirinkome aptarti paskutinį mūsų vakarą. Pradžioje vakaro mes peržiūrėjome įdomesnes projekto nuotraukas ir kartu šypsojomės pamatę nuotraukose savo laimingus veidus, kurie kėlė tiek šiltų emocijų. Kalbėjome apie visą projektą, ką patyrėme, ko išmokome, su kuo susipažinome. Abiejų šalių atstovai gavo po lagaminą ir po balioną. Ant lagamino surašėme gerus dalykus, kuriuos išsinešame iš šio projekto. Ant baliono turėjome užrašyti tai kas mums nepatiko ir jis bus išskraidintas į orą, kad daugiau nebegrįžtų, tačiau blogų dalykų mes beveik neradome, tik liūdėjome dėl to, kad projektas baigiasi.

Ir galiausiai vyko diskoteka. Mūsų vaikinai mus labai nustebino savo išskirtine išvaizda –  buvo itin pasipuošę ir tai sukėlė visiems daug teigiamų emocijų. O ir su tokiais vaikinas buvo itin smagu šokti. O šokome kol turėjome jiegų, o vėliau kupini daugybės įspūdžiū kritome į lovas ir su liūdesiu laukėme ryto..