Liepos 9d.

Print Friendly, PDF & Email

(Šeštadienis, šeštoji projekto diena)

Rytas prasidėjo kiek ankščiau nei įprasta, nes turėjome išvykti į Rumšiškes ir Kauną. Kelionė visiškai neprailgo, nes praėjus šešioms dienoms visi labai susibendravo ir autobuse smagiai leido laiką. Nuvykus į Rumšiškes mūsų laukė užsiėmimai, kurių metu galėjome rinktis, ar dirbsime su gintaru, ar su žvakėmis. Susidarius dviem grupėms, išsiskirstėme į savo darbo vietas. Pirmoji grupė dirbo su gintaru: gamino įvairius pakabukus savo rankomis ir galėjo juos pasiimti namo. Buvo labai įdomu, nes kiekvieno padarytas pakabukas buvo originalus ir turėjo savo prasmę, visi darbo vietą paliko su šypsenomis veiduose ir naujais aksesuarais ant kaklo. Antroji grupė gamino žvakes iš natūralaus vaško. Buvo labai įdomu klausytis apie vašką, iš ko jis gaminamas ir kam buvo naudojamas senovėje. Išklausę trumpą pasakojimą, ir pasiruošę virveles, kurios išvaškuotos buvo žvakės pagrindas, pradėjome lieti žvakes iš karšto vaško. Po užsiėmimų, pasivaikščiojome po lietuvių liaudies buities muziejų. Linksmai ir turiningai praleidus laiką Rumšiškėse sulipome į autobusą ir keliavome į Kauną.

Išlipome prie Kauno pilies, trumpai ją aplankę, ėjome senamiesčio link. Stabtelėjome prie Kauno rotušės ir grožėjomės vykusiomis vestuvėmis, taip pat užsukome į Ryšių muziejaus vidinį kiemelį, sustojome prie Perkūno namo ir apsilankėme Vytauto bažnyčioje. Pavalgę sočius pietus galėjome rinktis, ar eiti pėsčiomis ir apžiūrėti Kauną, ar autobusu vykti į „Akropolio“ prekybos centrą. Pasivaikščioti po Kauną pasirinko visa čekų grupė, o jiems miestą trumpai aprodė vadovės Eglė ir Svajūnė: pasivaikščiojo senamiesčio Vilniaus gatve, apsipirko suvenyrų, apžiūrėjo senosios prezidentūros pastatą ir parkelį, kur čekų vyrukai labai noriai fotografavosi su tarpukario Lietuvos prezidentais. Taip pat ši grupė stabtelėjo prie Kauno muzikinio teatro, Kauno savivaldybės bei Vytauto Didžiojo paminklo ir Karo muziejaus, stebėjo gatvės krepšinio turnyrą. Tuo tarpu visi kiti laiką linksmai leido prekybos ir laisvalaikio centre „Akropolis“ – kas apsipirkinėjo, kas šiaip vitrinas apžiūrinėjo. Visi kartu susirinkę dalijosi šiltais įspūdžiais, nuotykiais ir apžiūrinėjo pirkinius. Į Vištytį grįžome vėlokai, dėl to iškart sėdome prie vakarienės stalo. Po slaptų laiškų skaitymo ir dienos aptarimo šįvakar mūsų laukė filmas, kuris buvo puikus šios intensyvios dienos užbaigimas.