Tarptautinis projektas "Demokreacja"

3-oji projekto diena, 2013-08-25

Sukūrė Trečiadienis, 04 rugsėjo 2013

Šią dieną praleidome labai turiningai ir įdomiai. Vos papusryčiavę ir atsipūtę ėjome prie ežero, kur galėjome maudytis, degintis, šokinėti nuo Olecko paplūdimio tiltelio ar tiesiog smagiai kortuoti pasitiesus „dekučius“ ant saulutės. Buvo labai smagu...
Vėliau pailsėję ėjome į užsiėmimą, kuriame rimtai diskutavome apie diskriminaciją, lygybę ir toleranciją. Patys turėjome sukurti žaidimus, kurie tiktų visiems: neįgaliems fiziškai, akliems, kurtiems ar nebyliams. O tai padėjo mus suprasti, kad kiekvienas žmogus, kad ir koks jis bebūtų, gali integruotis į visuomenę ir būti lygiaverčiu jos nariu.
Skaniai ir itin gausiai papietavę, ėjome į Olecko teatrą, kur vėl vadovaujami režisieriaus Roman Karsztun , savo meninius sugebėjimus turėjome demonstruoti kitiems projekto dalyviams, o taip pat statėm spektaklį, kurį trečiadienį turėtume pristatyti Olecko bendruomenei. Gavome daug naudingų patarimų ir patirties.
O štai vis turėdami laiko repetavomės ir ruošėmės, nes šiandien vakare vyko mūsų šalies pristatymas, kuriame imitavome kelionę autobusu iš Lenkijos į Lietuvą, o jam vadovavo šaunusis vairuotojas Audrius.
Draugai iš Lenkijos liko nustebinti – jie su malonumu žaidė mūsų parengtus žaidimus („Šiaudų batai“), dainavo liaudies dainas („Avietėlė“, „Ant kalno gluosnys“), šoko lietuvių liaudies šokius („Oira oira“), ragavo „Skruzdėlyno“, balto sūrio su medum, krimto naminius lašinukus ir juodą duoną. Diena praėjo puikiai, smagiai ir įsimintinai.
Visi liko patenkinti ir laimingi.

Xo xo Rugilė Maslauskaitė ir Austėja Mikalainytė

4-oji projekto diena, 2013-08-26

Sukūrė Trečiadienis, 04 rugsėjo 2013

Ketvirtoji šio projekto diena prasidėjo puikiai - gerai išsimiegoję, atsikėlėme ir išėjome pusryčiauti (t.y. skanauti puikiausių sumuštinių). Papusryčiavę mokėmės šokti su geriausiu choreografu Audriumi. Išmokę šokti beveik kaip profesionalai, ėjome pademonstruoti ir išmėginti savo piešimo įgūdžius. Susiskirstę mišriomis grupelėmis po keturis, turėjome nupiešti vienos tematikos piešinius, o pirmiausiai nutarti, ką norime nutapyt. Pripiešę nuostabių piešinių, tinkančių parodoms, ėjome pietauti – valgėme tradicinį lietuvių patiekalą, cepelinus, pateiktą lenkiškai – su morkų ir kopūstų salotomis. O jie buvo itin skanūs. Prikimšę pilvus ir pasiruošę darbui keliavome tobulinti savo vaidybos įgūdžių ir statyti spektaklį, kurį trečiadienį rodysime Olecko miesto bendruomenei. Ir tada jau turėjome nemažai laisvo laiko atsipūsti ir pasiruošti lenkų vakarui. Po nuostabaus vakaro, įdomaus pristatymo ir smagių akimirkų drauge, pasibaigė ši šauni diena.

Andrius Pranckevičius ir Justas Kiunas

5-oji projekto diena, 2013-08-27

Sukūrė Trečiadienis, 04 rugsėjo 2013

Penktoji diena prasidėjo labai šauniai ir visai kitaip nei įprastai. Ankčiau atsikelti nepatingėjusių, bei šalto vandens nebijančių, projekto dalyvių grupelė nuskubėjo ežero link. Rytinės maudynės truko tik pusvalandį, tačiau spėjome ne tik pasimaudyti, bet ir pasijuokti su draugais lenkais. Grįžę į viešbutį kaip visuomet jau mūsų belaukiančius nuostabiuosius pusryčius.
Kita dienos dalis taip pat prabėgo smagiai. Sunkiai dirbę su šokiais bei vaidyba atrodo pagaliau viską padarėme gerai, na arba bent jau pagaliau nebuvo didesnių klaidų. Sustatėme viską į scenarijuje numatytas vietas ir išbandėme savo jėgas miesto aikštėje. Laikome kumsčius ir tikimės, kad ir rytoj, per baigiamajį pasirodymą viskas praeis taip pat sklandžiai kaip ir šiandien.
Nors diena prabėgo tikrai ne lengvai, tačiau nejaučiam didžiulio nuovagio. Kai aplink matai vien besišypsančius naujų draugų veidus, o kiekviena dienos minutė užpildyta įdomiomis veiklomis, tikrai nera kada galvoti apie nuovargį.

Tautvydas Plikis ir Kevinas Patackas

6-oji projekto diena, 2013-08-28

Sukūrė Trečiadienis, 04 rugsėjo 2013

Kaip ir kiekvieną rytą, atsikėlėme. Rytas buvo tiesiog puikus. Buvom išalkę, todėl per pusryčius „prisprogom“ gerai Pavalgę turėjom šiek tiek laisvo laiko, o vėliau vyko trumpas apšilimas smagiai šokant – viskas buvo puiku, šokis išmoktas! O tada žaidėme simuliacinį žaidimą, kuriame grupelėse turėjome parengti tris idėjas, pagerinančias mūsų aplinką. Projektus pristatėme surinktai komisijai, tik gaila, kad mūsų projektas nelaimėjo. Na ir štai dar šiek tiek laisvo laiko iki pietų. O jau kokie jie skanūs buvo! Sriubytė nereali! Po skanių pietų – šokio repeticija, kuriai pasibaigus greitai susiruošėme reikalingus daiktus ir patraukėme į aikštę generaliniai repeticijai. Eidami į aikštę, susiskirstėme poromis (lenkas+lietuvis) ir miestiečiams dalinome pakvietimus į mūsų pasirodymą vakare. Repeticija pavyko neblogai, viskas lyg ir gerai. Grįžome į viešbutį, pavalgėme sočią vakarienę, sparčiai susiruošėme daiktus didžiajam pasirodymui.
Pasirodymas “Civilizacijos nuopuolis” (teatrinės inscenizacijos, šokiai, pantomima) pavyko puikiai, susirinko nemažai žmonių, suvaidinom gerai, pašokom gerai, viskas buvo gerai Pasirodymo pabaigoje mūsų teatrinių užsiėmimų vadovas ir pasirodymo režisierius Roman pademonstravo ugnies šou Grįžę po pasirodymo į viešbutį, turėjome laisvą vakarą bei šokius diskotekoje!

Edvinas Orintas ir Benas Galinaitis

7-oji projekto diena, 2013-08-29

Sukūrė Trečiadienis, 04 rugsėjo 2013

Prasidėjo priešpaskutinė projekto diena, kurios pradžioje kaip ir visada buvome nustebinti skaniais pusryčiais. Po to turėjome fotografijos užsiėmimą, kurio metu pasimokėme profesionalaus fotografavimo bei jo subtilybių. Vieni buvo itin susidomėję ir aktyviai ėmėsi fotografų vaidmens, o kiti tuo metu "dirbo modeliais", pozavo ir daug šypsojosi į objektyvą. Gautu užsiėmimo rezultatu labai džiaugėmės.
Po sunkaus ir sudėtingo, tačiau labai linksmo užsiėmimo, galėjome atsipūsti, pailsėti prie ežero. Pasilepinus saulės spinduliuose grįžome į viešbutį papietauti. Gardžiai pasistiprinę susėdome kitoje vietoje ant saulytės prie ežero, kur atsivėrė nuostabus peizažas. Šį kartą buvome nustebinti piešimo dirbtuvėlėmis. Sėdėdami žolėje, stebėdami nuostabų ežero, miško ir dangaus peizažą viską užfiksavome drobėje. Šis užsiėmimas privertė mus įžvelgti kur kas daugiau grožio gamtoje nei paprastai pamatome skubėdami gyvenime, privertė atsipalaiduoti, išreikšti save, kažką gal ir pamedituoti tapant. Vėliau turėjome savo paskutinę vakarienę Olecko viešbutyje. Virtuvės šefai mus pamalonino bulviniais blynais, o be to, ant stalo vis dar buvo galima pasidaryti sumuštinių! Taigi užkirtę susirinkome į dienos bei viso projekto aptarimą. Tvyrojo ne per linksmiausia nuotaika, kadangi visi jautėme, jog tai paskutinis vakaras, kai esame kartu. Peržvelgėme nuotraukas iš visų dienų, kurias praleidome Olecke, skaniai pasijuokėme, prisipažinome, kas kam rašėme slaptus laiškus ir žinoma pašokome. Sunku ir pagalvot, kad jau tuoj teks išsiskirti ir galimybę patirti tokius įspūdžius galbūt turėsime tik kitais metais

Audrius Biskis ir Monika Piliukaitytė

Copyright 2011 VVJC - Įspūdžiai. All Rights Reserved.